Zoella Lifestyle Producten

Ik heb vorige week een blogpost geschreven over de Beauty Producten van Zoella en ik ga nu weer een blogpost schrijven maar over haar gloednieuwe Lifestyle producten.

Zoella heeft al heel wat Beauty ranges maar sinds enkele weken heeft ze haar eerste lifestyle range gelanceerd. Ik was heel enthousiast en kon niet wachten tot ik eens naar Engeland kon gaan en heb dus de producten besteld.

De winkel Boots verkoopt de lifestyle producten en op de website van boots ben ik gaan kijken hoeveel de leveringskosten waren. 10 pond. Ik wist dat mijn vriendin ook graag producten wou kopen en heb met haar afgesproken dat we samen de producten zouden aankopen en was de leveringskosten 5 pond voor elk. Wat echt niet veel is! Op dit moment is er ook een actie aan de gang op de website van Boots en als je 3 producten koopt is het goedkoopste gratis! Natuurlijk konden mijn vriendin en ik dit niet zo maar laten liggen en hebben we allebei er nog een product bij gekocht.

Ik had het woensdag besteld en het ging geleverd worden een week later. Maandag kreeg ik een sms dat mijn levering tussen 12.40 en 13.40 zouden worden geleverd. Dus veel vroeger dan verwacht is mijn pakketje toegekomen.

Dus iets op Boots bestellen is zeker betrouwbaar!

DSCN6864.JPG

Rugzak samen met al de spullen is 50 pond. Er staat in euro dat het 72,50 euro is maar omdat het in pond besteld is en ik het in pond heb betaald, betaal je geen 72,50 euro maar ongeveer 56 euro!

Ik ben heel hard verschoten van de rugzak. Hij was veel groter dan ik had gedacht. Maar ik ben er super blij mee want er geraken meerdere kaften in dus ideaal voor als boekentas te gebruiken!

Het boekje was niet bij het pakket met de rugzak maar heb ik als derde item gekozen dat gratis was. Dit boekje kost normaal 10 pond.

Ik heb in totaal ongeveer 70 euro uitgegeven aan al deze producten en wel 5 pond bespaard door het samen met een vriendin te bestellen.

❤ ❤ ❤

Written Off

Een gedachte over “Zoella Lifestyle Producten

Geef een reactie

