Written Off op Polyvore

Als Fashion/Style blogger hou ik ervan om bezig te zijn met combineren van allerlei kleren, de leukste trends te volgen en vooral mijn eigen style te ontwikkelen. Dat doe ik al ruim een jaar op mijn Polyvore account. Ik ben zeer actief op deze website en iedere week vindt je vele nieuwe outfits op mijn account.

Wat is Polyvore?

Polyvore is een zeer gemakkelijke website om te gebruiken. Je kan je creativiteit los laten en je eigen style met andere delen. Je kan virtuele collages maken met kleren, accessoires, interior, bekende mensen, schoenen,… Je kan je aansluiten bij verschillende groepen of mee doen aan wedstrijden met verschillende thema’s. Er is heel wat te doen op Polyvore en heel veel te ontdekken.

Waarom Polyvore?

  • Gratis
  • Makkelijk te gebruiken
  • Je eigen Style ontwikkelen
  • Voor iedereen beschikbaar

 

Ga zeker eens een kijkje nemen op de website http://www.polyvore.com

Jullie kunnen mijn account terug vinden onder de naam written-off-blog of op deze weblink http://written-off-blog.polyvore.com/ 

Zitten jullie op Polyvore? Laat jullie gebruikersnaam achter en ik kan niet wachten om naar jullie creaties te gaan kijken!

Jullie mogen mij ook altijd laten weten wat jullie vinden van Polyvore!

Ik ga regelmatig mijn favoriete creaties op mijn blog plaatsen!

 

❤ ❤ ❤

Written Off

 

 

Geef een reactie

